Lid worden!

Boodschappen doen, klusjes in huis en in de tuin, schoonmaakwerkzaamheden......dat is voor veel ouderen een steeds grotere belasting. Misschien ook voor u... Hoe fijn is het als deze werkzaamheden gewoon voor u gedaan worden?

Stichting Zilverpas biedt diensten en producten die u in staat stellen om op een plezierige manier zelfstandig te kunnen leven en wonen. Of het nu gaat om boodschappen doen, huishoudelijke werkzaamheden, klussen aan huis of tuin of u naar een uitje brengen.

Geen probleem, Stichting Zilverpas is er voor u!

U kunt lid worden van Stichting Zilverpas voor slechts € 5,- per maand. Zodra u lid bent kunt u gebruik maken van onze dienstenservice en profiteren van flinke kortingen op ons assortiment.

Onze service:

Maaltijdservice

In samenwerking met KoksHerberg kunnen wij voor u een heerlijke warme maaltijd op tafel zetten! KoksHerberg is een van de weinige cateraars die samenwerkt met de Gemeente Groningen waardoor ze in staat zijn ook tegemoet te komen aan klanten met een kleine portemonnee. Of u nu 1 keer per week of 7 dagen per week wilt eten, alles is bespreekbaar.

Boodschappenservice

Als u lid bent van Stichting Zilverpas kunt u gratis gebruik maken van onze boodschappenservice en worden de door u bestelde boodschappen zonder bezorgkosten bij u thuis gebracht.

Schoen – en kledingherstel

Als u lid bent van Stichting Zilverpas krijgt u 10% korting op schoen – en kledingherstel.

Klus - en service dienst

Stichting Zilverpas helpt u graag met kleine klusjes in – en om het huis. Ook kunnen we bijvoorbeeld samen boodschappen doen. Het tarief hiervoor is € 17,50 per uur voor niet leden, € 12,50 voor leden van Stichting Zilverpas.

Overige service

Stichting Zilverpas probeert met iedereen samen te werken om u zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn en zoveel mogelijk korting voor u te regelen. U kunt er op rekenen dat u in de toekomst bij meer bedrijven korting kunt krijgen als u lid bent van onze Stichting Zilverpas.

Service op Locatie

Op onze 3 locaties (Vondelflat, ’t Holthuijs, Nieuw Erasmusheem) bieden wij voor onze leden de koffie aan met flinke korting!